Plaats je reservatie voor kerst nog tot dinsdag 17 december (23 u.)

Hulp nodig? Bel ons op

02 361 67 74

Ga naar de FAQ

Hoe werkt het?

  • Hoe plaats je een reservatie?

    1. Log in met Xtra voor een snelle herkenning.
    2. Kies je afhaalperiode: kerst of eindejaar.
    3. Maak je keuze uit onze feestmenu’s en feestspecialiteiten. Voeg je keuze toe aan je winkelmandje.
    4. Ga naar je winkelmandje (rechts bovenaan) en klik op ‘Reservatie afronden’.
    5. Kies vervolgens een Okay-winkel en een afhaalmoment (dag en uur).
    6. Neem je bevestigingsmail mee naar de winkel, betaal bij afhaling en klaar!

  • Kan ik reserveren zonder Xtra?

    De volledige reservatieprocedure loopt via Xtra. Zo kunnen we je gegevens makkelijk terugvinden en kan je eventueel achteraf ook zelf je reservatie wijzigen. Heb je nog geen Xtra-account? Registreer je dan hier.

    Of plaats je reservatie in je Okay-winkel. Hiervoor heb je geen Xtra-account of e-mailadres nodig.

  • Waaruit bestaat het 3-gangenmenu met vlees en wat is de prijs?

    Het 3-gangenmenu met vlees kost € 40, is altijd voor 2 personen en bestaat uit tomatenroomsoep, scampipannetje met getomateerde wijnsaus en varkenshaasje met peperroomsaus en kroketten.

    Bekijk het menu

  • Waaruit bestaat het 3-gangenmenu met gevogelte en wat is de prijs?

    Het 3-gangenmenu met gevogelte kost € 40, is altijd voor 2 personen en bestaat uit tomatenroomsoep, scampipannetje met getomateerde wijnsaus en kalkoenmedaillon met champignonsaus en kroketten.

    Bekijk het menu

  • Waaruit bestaat het 3-gangenmenu met vis en wat is de prijs?

    Het 3-gangenmenu met vis kost € 40, is altijd voor 2 personen en bestaat uit een witloofsoep, visschelp met kabeljauw en zalm en schartongrolletjes in wittewijnsaus met pommes duchesse.

    Bekijk het menu

  • Waaruit bestaat het veggie 3-gangenmenu en wat is de prijs?

    Het veggie 3-gangenmenu kost € 35, is altijd voor 2 personen en bestaat uit soep van wortel en zoete aardappel, een vegetarisch quinoapannetje met rodecurrysaus en kikkererwten en cannelloni met truffelsaus en oesterzwammen.

    Bekijk het menu

  • Waaruit bestaat het kidsmenu en wat is de prijs?

    Een kidsmenu kost € 10, is altijd voor 1 persoon en bestaat uit vol-au-vent, minikroketten en chocomousse. 

    Bekijk het menu

  • Waaruit bestaat het luxe 5-gangenmenu met vlees en wat is de prijs?

    Het luxe 5-gangenmenu met vlees kost € 60, is altijd voor 2 personen en bestaat uit een mix van aperitiefhapjes, tomaat-pompoensoep met mascarpone, een voorgerecht van kip met butternutcrème, parelhoen met portosaus en kroketten en tiramisu met speculooscrumble.

    Bekijk het menu

  • Waaruit bestaat het luxe 5-gangenmenu met vis en wat is de prijs?

    Het luxe 5-gangenmenu met vis kost € 60, is altijd voor 2 personen en bestaat uit een mix van aperitiefhapjes, kreeftensoep, sint-jakobsschelp, vispannetje Royale met pommes duchesse en tiramisu met speculooscrumble.

    Bekijk het menu

  • Waar vind ik de ingrediënten, allergenen en bereidingswijze?

    Op de productdetailpagina ontdek je snel hoe je je gerechten moet opwarmen. Alle ingrediënten, allergenen en gedetailleerde bereidingswijze vind je op de verpakking. Of neem contact met ons op via telefoon of mail.

  • Tot wanneer kan ik reserveren?

    Je kan je reservatie voor kerst plaatsen t.e.m. dinsdag 17 december (23 uur) en je reservatie voor eindejaar t.e.m. dinsdag 24 december (23 uur).

    Opgelet: reservatie is mogelijk zolang de voorraad strekt.

  • Wanneer kan ik mijn reservatie afhalen?

    Je kan je reservatie voor kerst afhalen op maandag 23 december (tot 19 uur) en dinsdag 24 december (tot 17 uur). Reservaties voor eindejaar haal je af op maandag 30 december (tot 19 uur) en dinsdag 31 december (tot 17 uur). Op het einde van het reservatieproces kies je zelf een afhaalmoment (dag en uur) en de Okay-winkel waar je wil afhalen.

  • Kan ik een deel van mijn reservatie op een ander moment afhalen?

    Nee. Als je op verschillende momenten wil afhalen, plaats je voor elk afhaalmoment een nieuwe reservatie.

  • Niet alle menu’s/gerechten/producten zijn nog voorradig. Komen deze terug in voorraad?

    Als een bepaald gerecht niet meer voorradig is, komt dit helaas niet terug in voorraad.

    We hebben een aparte voorraad voor kerst en eindejaar. Het is mogelijk dat een bepaald menu/ gerecht/product voor kerst reeds uitgeput is, maar voor eindejaar nog voorradig is. Is je favoriete menu/ gerecht/product op kerst uitverkocht? Misschien kan je het nog reserveren voor eindejaar. Wijzig op de reservatiepagina de afhaalperiode van kerst naar eindejaar en controleer de voorraad.

  • De producten in mijn winkelmandje zijn plots niet meer voorradig. Hoe komt dit?

    De menu’s/producten die je in je winkelmandje plaatst, worden niet voor jou gereserveerd. Ook gepauzeerde reservaties worden niet voor jou gereserveerd. Pas van zodra je de reservatie bevestigt (en je een bevestigingsmail ontvangen hebt) worden de door jou gekozen menu’s/producten voor jou gereserveerd.

  • Wanneer betaal ik mijn reservatie?

    Je reservatie wordt afgerekend op het moment dat je die komt afhalen in de door jou gekozen Okay-winkel op het door jou gekozen afhaalmoment.

  • De prijs op mijn kasticket verschilt met die van de bevestigingsmail?

    Sommige van onze feestspecialiteiten zijn gewichtsartikelen en hebben een prijs per kg. Op de website en in je bevestigingsmail krijg je daarom een richtprijs te zien (vb. ± 800 g aan € 14,90/kg = ± 11,92). In jouw Okay-winkel worden je producten gewogen en betaal je voor de exacte hoeveelheid die je hebt gekregen. Zo kan het dat het totaalbedrag dat je betaalt, licht afwijkt van het geschatte totaal in je winkelmandje en bevestigingsmail.

  • Hoe kan ik mijn reeds geplaatste reservatie wijzigen?

    Ga naar ‘Mijn reservaties’, klik op je reservatie en klik daarna op ‘Wijzig reservatie’. Je kan hier alle gemaakte keuzes aanpassen.

    Controleer of je gewenste Okay-winkel en afhaalmoment nog steeds geldig zijn. Indien niet, kan je die hier ook nog wijzigen. Bevestig je wijzigingen door op ‘Reservatie afronden’ te klikken. Je ontvangt nu een nieuwe bevestigingsmail. Neem die mee naar de winkel bij het afhalen van je reservatie.

  • Tot wanneer kan ik mijn reeds geplaatste reservatie wijzigen?

    Je kan je reservatie voor kerst wijzigen t.e.m. dinsdag 17 december (23 uur) en je reservatie voor eindejaar t.e.m. dinsdag 24 december (23 uur).

  • Kan ik mijn reservatie wijzigen van kerst naar eindejaar of omgekeerd?

    Het is mogelijk dat de nog beschikbare voorraad anders is voor kerst dan voor eindejaar. Je reservatie is gemaakt volgens de beschikbare voorraad op dat moment. Wil je je reservatie toch wijzigen van kerst naar eindejaar of van eindejaar naar kerst? Wijzig dan je geselecteerde afhaalperiode en controleer de voorraad van de door jou geselecteerde gerechten/producten.

    Opgelet: de wijziging is geldig voor de volledige reservatie.

  • Kan ik een deel van mijn reservatie wijzigen van kerst naar eindejaar of omgekeerd?

    Neen, de wijziging is geldig voor de volledige reservatie. Voor elk afhaalmoment plaats je een aparte reservatie.

  • Hoe en tot wanneer kan ik een reservatie annuleren?

    Je kan je reservatie voor kerst annuleren t.e.m. dinsdag 17 december (23 uur) en je reservatie voor eindejaar t.e.m. dinsdag 24 december (23 uur).

    Ga naar ‘Mijn reservaties’, klik op je reservatie en klik daarna op ‘Reservatie annuleren’. Je krijgt een bevestigingsmail.

    Opgelet: een annulatie kan niet ongedaan gemaakt worden.

Hulp nodig?

02 361 67 74

Maandag t.e.m. zaterdag: 8 – 19 u.
Zondag: gesloten
Dinsdag 24/12 en 31/12: 8 – 17 u.
Woensdag 25/12 en 1/1: gesloten

Of contacteer ons via contact.okay@colruytgroup.com


Vermeld zeker je reservatienummer, dat vind je onder ‘Mijn reservaties’.

Icon/Print Created with Sketch. Created with Sketch.